domingo, 5 de septiembre de 2010

M'han dit que l'ham liat xD

Que pasa Gent!!, estic aci un diumenge a les dotze i quart de la nit, en la habitació del meu pis escribint esta puta entrada, perque, en fi, ja sabeu que algunes titulacions començen el dilluns dia 6, osiga dema, o millor dit, hui. La pregunta es: ¿Perque començem el dia 6 si el selectiu (per al que han anat a septembre) comença el 15? Pero, es que ademes, la majoria de gent es veura obligada a faltar per no tindre encara pis. Mareeeee. Pero bo, front a tota aquesta adversitat, m'ho agafe amb moltes ganes perque tinc el presentiment de que aquesta es la meva carrera i si no triompfe aci, no ho fare en ningun lloc.

Avant i Sort
PD: Aço va per tots aquells que començen aquest any, ¡Que tingau molta Sort!!

2 comentarios:

  1. Comencem el 15 definitivament xD
    Moltíssima sort Patxi! A vore si es vegem alli i ja em contes! :D

    ResponderEliminar